El Vestidor – 18/12/2011

11a Edició – Match Recap

Els Petus 6

(1) Cipotal
(3) Hernán
(1) Integral
Kike
Plagio
Ricard
(1) Quimet

8 Els Murenus

Jordi
Lenny (1)
Leonard (1)
Lluca (6)
Miguelico
No Name
Ramón

Ah! Si ja ho deia en Pep, que si ens aixequem ben d’hora, ben d’hora, ben d’hora, i no posem excuses (*ahem*), som imparables! Bé, el discurs devia anar enfocat exclusivament al Lluca, veient el doble hat-trick que es va cascar mentre la resta encara ens estàvem cagant de fred.

Que este es uno; collons, quin fred! Jo no se qui ni a quina hora posen els carrers, però ja que hi son, podrien encendre una miqueta la calefacció; vam sortir a escalfar i allò semblava sibèria, les cares de mort, les mans a les aixelles, les patadetes a la gespa artificial… i un bolxevic trotant al voltant del camp.

El cert és que el partit va estar la mar de entretingut i ens vam matar a còrrer com els autèntics jabatus que som. El camp, enorme, a lo Oliver i Benji, i la ventolera que se’ns enduia les pilotades a 30 metros d’on havien d’anar a petar, no ajudaven pas a mantenir la posició. L’altre era que si et quedaves quiet hi havia una gran probabilitat de gelar-te els collons.

Desprès de que una legió de nanos, tots ells anomenats Stoichkov, ens fotès fora del camp, i donar voltes d’un bar a un altre i tiro por que me toca, uns quants ens vam quedar a veure el Mundialet entre entrepans i birres. Justísima recompensa després del titànic esforç d’aixecar-se a quarts de vuit i grandíssimes converses sobre Peixotos, brasuques, funcionaris i el que toqués!

Top: Jordi, feliç retrobament pel YoyaFnac desprès de ser present a la seva inauguració, i un tio capaç de fotre’s dos entrepans tamany avantbraç sense suar la samarreta.

Flop: Ho he dit ja? En serio, titus, però quin putu fred!

12a Edició – Convocatòria

Fins el cap de setmana de Reis que no ens ajuntarem, així que, primer de tot, desitjar bones festes a tothom! I oju amb engreixar-vos 10 quilets o ho patireu a la propera galopada.

I de cara a aquest retrobament post-comilones, ja anireu dient la vostra sobre on juguem, quan, i com.

Als vostres peus!

Update!

  • Data: Diumenge 8 de Gener
  • Lloc: Vall d’Hebron (web) (MAPA)
  • Hora: 10 (reservada)
  • Inscripcions: AQUÍ

Publicado el diciembre 20, 2011 en Convocatoria, Cronica. Añade a favoritos el enlace permanente. 60 comentarios.

  1. Un golet que faig i me’l guinden, tu.

  2. No hi ha dret! Dimissió!

  3. Bones festes a tothom.

    He estat abduït per un bucle temporal-laboral-conjuntural, però com diu el nostre estimat líder «Persistiré» i ens retrobarem al 2012.

    A10!

  4. Collons…trobaré a faltar el Yoyafnac aquests dies…¿Qui em pegarà pilotades als ous a partir d’ara? ¿Qui em farà aixecar-me d’hora per congelar-me de fred? :D

    Per cert, no trobo just que els anglesos tinguin futbol pel Boxing Day, i nosaltres no tinguem Yoyafnac :P :D

    Bones festes!!

  5. Bones festes i retallades a tot-hong vivent!!! I ens retrobem després de reis per fer comparatives de «michelins». A veure qui aconsegueix que no se li marqui el caneló?

  6. Companys molt bones festes per a tots! Bon Nadal!

  7. Caga tió,
    una avellana i un pinyó,
    si no vols engreixar
    el 8 al Yoyafnac!

  8. Grande Plagio! Però massa tard. Avui m’he fotut una capsa de torronet jo solet :D

  9. Hola nois,

    tenim reservada pista a Vall Hebron per diumenge a les 10:00. En cas que volguéssim jugar a les 11:00 s’hauria de reservar com més aviat millor.

    Us envio l’enllaç per escollir l’horari.

    http://www.doodle.com/7padzxpfimvdbhn9

  10. Diumenge 8 de gener!

  11. Perfecte Lluca! Post actualitzat.

  12. Hoygan…
    grácias a los que organizaron los equipos pero estoy hasta los cataplines de encontrarme a dos «caballos» viniendo hacía mi como Lluca i Ramón. Alguna vez incluso con Hugo G incluido, otra bestia parda….Yo también quiero jugar de delantero entonces y que defienda otro.
    Asi que por favor si sois tan amables de decir cada uno en que posicion jugais me curro un par de equipos en que las alturas, las técnicas y las fuerzas esten compensadas.
    Otro Domingo como el último y me voy a casa la mama a comer macarrones.

    Yo por ejemplo puedo jujar de Central, lateral zurdo o medio. Como un Abidal/Maxwell/Cafú/ y algo de Prosinecky.

  13. @Quimet.

    jo a dalt per les bandes o a mig camp.

  14. Ufff…m´he posat bacó…no sé si deixar-ho per la 2ª convocatoria de l´any, ara mateix per la setmana que ve em veig fatal.

    Quimet,

    Jo interior esquerra, mig centre o mitja pu(n)ta.

  15. Jo jugo de winger, no m’importa la banda.

  16. Davanter boia (per la panxa).

  17. A mi em va qualsevol lloc al camp, però reconec que jugant de defensa se’m veuen menys les costures.

  18. Jo em vaig reciclar a peloteru migcampista, i cada cop em veig jugant més abaix per la manca endèmica de centrals.

    D’aquí res estarem discutint si juguem un 3-3 trencat, un 3-2-1 amarrategui, o ho donem tot amb un 2-3-1.

  19. Leonard, a mi apunta’m al 3-2-1 amarrategui. Tot sigui per córrer una mica menys, hem d’optimitzar esforços. Espero estar bé pel primer partidet de 2012, de moment segueixo amb un mal al taló del peu esquerra que m’està matant, semblo un iaio… M’han dit que és «fascitis plantar»… mecagunlaputa!!!!

  20. Sigo leyéndoos cracks. Y me encantaría ir un día si es para comer, en plan ‘quedada’, que ni por edad ni por forma física estoy ya para esos trotes (la última vez que jugué al fútbol años ha ya vi que ya no estoy para esos trotes). Vamos, lo del tercer tiempo en el rugby pero sin los dos primeros tiempos ;)

    A la que anunciés un YoyaFnac Comilona/Bravas Humeantes Edition ahi estaré. Bon any!

  21. @Lucius Vente algún día a los cócteles-batidos-aquarius post partidos

  22. Mira, la excusa perfecta per donar-me una semana més de marge i poder-me borrar el nou michelín. No puc venir a la primera convocatoria del 2012 perque la meva peque fa 6 anyets! Prometo assistencia al següent.

  23. Fuck yeah!

    cada cop més a prop de casa. En comptes de venir en xandall vindré en pantufles, tu.

    Ja m’he apuntat a la jornada 8. Si no hi ha cap contratemps, vindré.

  24. Avui al matí a la feina m´ha caigut damunt el dit gros del peu una caixa amb dos discs de frenu d´un cotxe que pesan un culló i mig. Quin mal!!! Horrorós!
    Ara mateix el tinc blau i inflat com un boniato sortit del forn, crec que no s´ha trencat res pero dubto que diumenge estigui bé. aniré informant

  25. Uy uy uy, que encara patirem…

    Cipo, tros d’amarrategui, suposo que ets tu el de «Si la fastitis em deixa»? Estàs apuntat dos cops? Com sigui així i al Quimet no li creixi un dit nou d’aquí a diumenge (asumeix que aquest se’t cau) baixem a 8! Que ens falten 6! Terrible, apocalíptico!

  26. Ja que el putasso del Boltxevic no vindrà, algú s’ofereix a fer de xófer en alguna de les estaciones importants de Renfe de BCN (CLot,Arc de triomf, Catalunya o Sants) al niño de los bistecs?

  27. Plagi nen, si vols et recullo a Sants… no em va gaire de camí, però per un Yoyer bistecós com tu faré una excepció. Ja quedarem l’hora i el lloc concret.

    @Leonard, titu que no soc jo, serà el meu amic Jordi, si home el dels 2 bocates en bateria… Jo vindré segur, sobretot veient la de mariquites que s’estan borrant. Si no estic bé del tot del peu, em posaré de porterassu i tot arreglat.

  28. Hola nanus, bon any a tothom.

    Sembla que la reserva per aquest diumenge a les 10:00 es manté

    Som 11, contant que els 2 lesionats es recuperen a temps; fncquista amb fascitis (Jordi?) i al Quimet.

    Kike, David, Ramon, Hernan, Uri, No Name, Makilisto, Kalvor…Vinga apunteu-vos. Hugo, ya estás recuperado?

  29. Nois, kike confirmat pel diumenge, En Ramon està amb ciàtica, però millorant mica en mica, a veure si el diumenge està bé.

  30. Hola,

    ens falten al menys 2 fnaquistas i que no falli ningu.

    Vinga!!

  31. Nois! sí que vindré! el cumple de la nena el fem dissabte.

    Això sí, vinc amb un parell de kilos de més i un estat de forma amodorrat per culpa del puto fred. Tingueu-ho en compte a l´hora de fer el reparto d´equips. :)

    PD: Plagio, si te va bien te paso a buscar donde la última vez a las 8:15 de la matina.

  32. Bon any i nona quilos nous,

    Si no pasa res d’anormal allá seré a les 10:00′.

  33. Confirmo que si no hi ha cap imprevist podré venir, però estic una mica enLennyjat (?), vull dir, que també he perdut forma, en principi (?).

  34. I el mariquita del Quimet??? Estarà repartint «regalets» per les cases dels nens desvalguts, com li agraden tant els nens…

    Au fins diumenge i que els reis us siguin prepucis!!!

  35. En Quimet ha fet de pare noel al Corte Inglés, amb lo que li agrada que se li asseguin nens a la falda.

  36. Quina casualitat que al Rei Quimet els nens només li demanen xupaxups i piruletes…

  37. Porcs…a vosaltres si que us agrada llepar pitus sense pel de joves menors. Amb aquella olor a sobac suau i a colonia S3

    Per el partit dubto que vingui, encara tinc el dit morat i vaig algo coix. Aviam si em dos dias millora. no ho se
    .

  38. Si esborrem el xupapolletes d’en Quimet quedem 13. Falta un element!

  39. El camp es al Velodrom? Es que el web que heu linkat no s’obre i no se on carai juguem.

    Entenc que es fungol7, oi?

  40. És a la Vall d´Hebrón..aconsello sortir d´hora…a mi em va costar trobar. Sí, es futbol 7, camp mooolt llarg, pagarem els turrons que em menjat.

    Quimet, no siguis boturut i mariquitas i vine, home, només faltaría que no vinguessis tú, l´ánima de la festa.

  41. He afegit link directe al GMaps, Davit!

  42. Zenkiu beri mach!

  43. Senyors a mi apunteu-me com a dubte d’ultima hora… resulta que a «lo Pallars» ha fotut una ventada aquesta nit de 3 parells de collons. M’han trucat del camping per dir-me que hi ha tropecientos avancés arrencats de les caravanes i amb totes les coses que hi havia dons donant voltes pel càmping. Sembla la zona zero… demà hauré de pujar a Esterri i depen com vagi la cosa m’hi quedaré a dormir. Faré el possible per tornar el mateix dissabte a la nit… però «qui lo sá».

    És el que té practicar la transhumància… es que no m’arribava per una caseta a la sardanya!!!

  44. Buenas gentuza!

    Yo sigo lisiao.

    Pero me paso a recordarle a Plagio que todo el Yoyafantasy está esperándole.

    Unha aperta.

  45. Ave Maria puríssim

    Si falta gent jo puc portar a un amic, segons el recompte final som 13, no?

  46. Finalment soc baixa.

    Jugo un campionat social de tennis i he tingut la sort de guanyar les dues semis que jugava (jugo individual i dobles, amb un parell d’ous).

    Les finals son dema a les 11:00 i a les 15:00.

    Suposo que pringare, pero per una vegada que hi arribo em fa mooooolta il.lusio jugar.

    Discupeu-me i compteu amb mi per a la proxima.

  47. Buenu, jo aporto un amic a la causa!

  48. Escolteu, el Yoya està mort, oi?

  49. Segons llegeixo a twinkels, sembla que avui els caducava el domini i la renovació va a pedals.

    Ay, @aterrando, ves preparant al teu amic, que igual acabem sent 13 si ens fallen Cipo i Quimet. I crec que tampoc passaria res si per un miracle d’aquests resulta que ve tothom i som 16…

  50. Sí, sí, més val que fem llarg que no pas curt. No us talleu.

  51. veig que ha petat el yoya. en fi, us escric desde el llit. dema no podre venir. tinc virus a lestomac i no he pogut dormir pel dolor. he potat uns quants cops. que vagi be a les dutxes.

  52. Me cuentan, me dicen…que la pista per demà es la mateixa de l’última vegada (el camp individual) i que si els kilos no afecten podem jugar una estona més…

    En aquests moments som 12+Cipotal+Quimet.

    @Aterrando confirma amb el teu colega, i si algu pot portar a algu mes,millor.

  53. No name des del cop als ous t’has amariconat. Echále güevos, carajo!

  54. No vinc nois…ni de porter. Vaig coix. Em sap greu petque tinc moltes ganes de suar la cansalada. Aviso a l’Hernan aviam.

  55. ATENCIÓN: mientras se arregla el quilombo, el Yoya continúa aqui
    http://yoyalodijetambien.wordpress.com/2012/01/07/yoyaemergencias/

  56. Ui que patirem demá si acabem sent 6 vs 6…

  57. El Yoya continua en un niu post de su refugio provisional:
    http://yoyalodijetambien.wordpress.com/2012/01/08/desde-el-ostracismo
    Perdón por el spam (?)

  58. Noies, lamento no haver vingut avui, no tinc cap més excusa que dir que m’he quedat sobat, no tornarà a passar. Espero que no se us gelin els ous a la vall d’hebron, rebeu un cordial ninot de la Pinkie Pie de My little pony que li va tocar a la meva cosineta l’altre dia al McDonalds.

  59. Tenía la esperanza de que la excusa fuera que anoche mojaste, o que en el peor de los casos debutaste con un pibe, pero ni eso.

    Ha sido un partidazo 5 vs 5, un jartón de correr arriba y abajo que ni te cuento, pero he disfrutado como un gorrino.

Deja un comentario